Sunday 2 December 2012

Salam Persahabatan

Salam Persahabatan ( 2/ 12/ 2012 )




Assalamualaikum w.b.t , salam sejahtera, salam perkenalan, salam persahabatan. & salam  satu Malaysia buat semua shbt2 yg saya sanyangi kerana Allah s.w.t. Alhmdulillah pertama sekali sya ingin memnjatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t kerana dengan izin dan kehendak yang Esa pintu hati sya terbka untuk mnghasilkn blog yg xsbrapa ni.....hehe....Alhmdulillah.... " Alamak ayt dah mcm teks ucpan plak ",hehe..shbt2 jgn stress2...Bka mta lpangkn minda tngkan hti...Mlakan Bismillah terlbih dahulu....Bru bce post saya ok? Buat semua blogger yang follow sya tlg bri tunjuk ajar kpd sya bdak yg bru bljar ni...salah silap mohn kemaafan.. Excited plak ada blog sendiri...slalu dok tgk blog orang..hehe...jadi byk idea nk tlis tadi..bla tgh tlis otak kering la plak...Ok berbalik pada topik yg ingin sya ceritakan kt sini adalah berkaitan dgn blog sya. Mencari Keredhaan Ilahi.... Apa yang anda faham???  Dalam kehidupan sebagai seorng mukmin di mka bmi Allah keihlasan dan keredhaan yg Maha Esa amat penting bagi mndpat kejayaan hidup di dunia dan di akhirat. Jadi berusaha mnjadi hamba Allah yg terbaik adalah perkara yg sngt pnting dalam mlyari bahtera kehidupan yg byk onak dan ranjau sepnjang tempoh kehidupan. Cintailah Allah dan Rasulullah s.a.w sebelum anda mncintai seorng mnusia.... Sya PASTI anda akn dapt jodoh terbaik...IN SHAA ALLAH... Semua berangan-angan nak jodoh yg baik kan?? aku pun nk jodoh yg baik...kita kena berusaha jadi yg baik bru la bleh dpt yg baik...hehe...Jadi  JOM kita beramal dgn ilmu Allah.... ISLAM AGAMA YANG MUDAH.... Aku rsa smpai cni je kot utk first day aku coret kt blog aku...hehe...nk cter byk2 tkut anda semua boring...Jadi mnta dri dlu sbb bberapa hari lagi aku dah nk EXAM...hehe..ingt hbngn dgn ALLAH itu sangt2 penting...PERINGATAN !!!! bt SEMUA & DIRI SENDIRI..... Alhmdulillah dah selesai coretan utk ari ini...JUMPA LAGI nanti..... TO BE CONTINUED........ IN SHAA ALLAH... Assalamualaikum,,, :)

No comments:

Post a Comment